Korppaanmäentie 6, 00300 Helsinki

puh. 050 431 8861 s-posti helsingin.reumayhdistys(at)gmail.com

Avoinna ma, ke ja to klo 10-14.

Helsingin Reumayhdistyksen tilat Pikku-Huopalahdessa on kesän aikana myyty. Muutamme elokuun aikana Malmille osoitteeseen Malmin kaari 17. Uusissa tiloissa olemme vuokralaisina, ja jaamme tilan toisen yhdistyksen (Nicehearts ry) kanssa.

Liikenneyhteydet Malmin raitti 17

Bussi 74 Hakaniemestä tulee lähimmälle pysäkille Malmin raitti 15 (H3439) n. 30 minuuttia.

Junat K ja I pysähtyvät Malmin asemalla. Asemalta on n. 750 metrin kävelymatka toimitiloihin. Vaihtoehtoisesti voi ottaa bussin numero 74 Malmin asemalta (H3256), bussilla pääset 3 pysäkin väliä ja pysäkki Malmin raitti 15 (H3439) on aivan toimitilojen vieressä. Pysäkiltä on kävelyä 50 metriä.

Reittioppaasta voit katsoa reitin kotipysäkiltä osoitteeseen Malmin raitti 15.

Liikenneyhteydet Korppaanmäentielle:

Raitiovaunu 10,  Ruskeasuon pysäkillä pois (ensimmäinen pysäkki kun raitiovaunu kääntyy Mannerheimintieltä Korppaanmäentielle), pysäkiltä matkaa noin 50 m. Kaikki Mannerheimintieä kulkevat bussit, Ruskeasuon pysäkillä pois, pysäkeiltä matkaa noin 100 m. Pasilan asemalta bussi 23, Ruskeasuon pysäkillä pois, kävely takaisinpäin Mannerheimintien yli Korppaanmäentielle. Kävelymatkaa noin 200 m.

Reittioppaasta voit katsoa reitin kotipysäkiltä Korppaanmäentielle.

Ruusuja tai risuja, jätä yhteydenottopyyntö tästä!

Yhteydenotto *