Aktiivit työikäiset

Yhdessäoloa, vertaistukea, tietoa työikäisille eri reumasairauksia sairastaville koko pääkaupunkiseudulta. Kokoontumiset maanantaisin klo 17.30 – 19.00 yhdistyksen tiloissa. Ilmoittautumiset mielellään edellisenä päivänä sähköpostitse tai tekstiviestillä.

Kevään 2024 tapaamiset 19.2., 25.3., 15.4., ja 13.5. Ryhmän vetäjä Lea Tasala, s-posti helsingin.reumayhdistys(at)gmail.com. Ilmoittautumiset pyydetään lähettämään viimeistään tapaamista edellisenä päivänä joko sähköpostitse, tekstiviestinä tai Whatsupp-viestinä.

Ryhmässä keskustellaan ja jaetaan kokemuksia sairauteen liittyvistä aiheista, kuten lääkityksestä, kuntoutuksesta, hoitokokemuksista ja itsehoidosta. Pohdinnan aiheena on myös sairaus eri elämäntilanteissa.

Ryhmäläiset voivat myös ideoida vapaamuotoisia tapaamisia.

Ryhmään ovat tervetulleita kaikki jotain reumasairautta sairastavat. Sillä, kuinka kauan olet sairastanut tai mikä on tämän hetkinen tilanteesi sairauden kanssa, ei ole väliä. Tervetuloa mukaan juttelemaan ja jakamaan kokemuksia!