Harvinaisten ryhmä

PÄÄKAUPUNKISEUDUN HARVINAISTEN RYHMÄ ReuHa

ReuHassa käsitelläänryhmäläisten toivomia aiheita, keskustellaan ajankohtaisista harvinaisiin reumasairauksiin liittyvistä aiheista, vertaistukea ja yhdessäoloa unohtamatta.

Vertaistapaamiset järjestetään Helsingin Reumayhdistys ry:n tiloissa Korppaanmäentie 6, katutaso. Tilat ovat esteettömät.

Kevätkauden tapaamiset:

PERUUTETTU! Ti 25.1.    klo 14.00 – 16.00 Tupperware esittely Niina Tuominen,  vertaiskeskusteluja

Ti 22.2.    klo 14.30 - 16.00

Ti 22.3.    klo 14.00 – 16.00 Ravitsemus ja nykyajan elintasohaasteet, biologi, tietokirjailija Risto Lindholm

Ti 26.4     klo 14.30 - 16.00

Ti 24.5.    klo 14.30 - 16.00

Ilmoittaudu ohjaajalle tapaamista edeltävänä maanantaina. Noudatamme viranomaisohjeita ja voimme joutua rajaamaan osallistujamäärää.

Verkkovertaistapaamiset Reumaklubilla:

Ke 9.2.     klo 17.00 – 18.30

Ke 6.4.      klo 17.00 – 18.30

Ilmoittaudu ohjaajalle pari päivää ennen tapaamista sähköpostilla. Ennen tapaamista saat osallistumisohjeet sähköpostiisi

Ryhmän ohjaajina toimivat:
Saila Aurinko saila.aurinko@gmail.com ja Reija Närhi

www.facebook.com/PksReuHa

Lämpimästi tervetuloa!

Harvinaisten päivä

Vuoden 2022 harvinaisten sairauksien päivää vietetään verkossa.
Harvinaiset-verkosto järjestää harvinaisteemaiset virtuaalimessut kolmipäiväisenä tapahtumana 26.–28.2.2022.

Lämpimästi tervetuloa!

Ryhmällä on myös facebook -sivut.https://www.facebook.com/PksReuHa/

Ryhmän toiminnan tavoitteena on, että harvinaisia reumasairauksia sairastavat voivat vaihtaa kokemuksia toisten samassa tilanteessa olevien kanssa, saada neuvoja ja tukea toinen toisiltaan. Keskustelun lisäksi voidaan silloin tällöin kutsua vierailija kaikkia ryhmän jäseniä kiinnostavien aiheiden tiimoilta.