Bussiretket

Sightseeing Helsingissä lauantaina 7.9.

Lähtö Panorama-bussilla klo 1630 Espladin puistosta, os. Fabianinkatu.

Kierros kestää 1 h 45 minuuttia ja sen aikana näemme kaikki Helsingin tärkeimmät nähtävyydet ja kuulemme opastuksen kuulokkeista. Matkan aikana yksi pysähdys, joko Sibeliusmonumentilla tai Temppeliaukion kirkossa (jos kirkko on avoinna). Kiertoajelun hinta on 15 euroa.

Ilmoittautuminen toimistoon viimeistään 4.9. Maksu maksetaan suoraan yhdistyksen tilille!

"Nykypäivää ja historiaa" - päivä Tuusulassa lauantaina 21.9.

Pääkaupunkiseudun reumayhdistysten yhteinen retki.

Lähtö Helsingistä Mikonkadun tilausajopysäkiltä klo 9.30. Majatalo Onnelassa Reumaliiton sosiaali- ja terveyspolitiikan asiantuntijan Miranna Seppälä-Saukkosen alustus ja keskustelua aiheesta "Ajankohtaista Reumaliitosta ja sosiaali- ja terveysasioista". Buffet-ruokailu ja sen jälkeen Lottamuseossa opastus ja kahvit.

Retken hinta pk-seudun reumayhdistysten jäsenille 40 euroa, muille 50 euroa.

Ilmoittautuminen Espoon Reumayhdistykseen p. 040 557 4883 tai toimisto@espoonreumayhdistys.fi. Ilmoittautuminen viimeistään 2.9. Maksu maksetaan Espoon Reumayhdistyksen tilille.

Retken järjestää pk-seudun aluetoimikunta.

Musiikkimatka Hyvinkäälle sunnuntaina 13.10: Legendat revyy

HUOM: Konsertin järjestäjä on perunut konsertin, joten retki ei toteudu!

Lähtö klo 13 Mikonkadun tilausajopysäkiltä. Hyvinkäälle saapumisen jälkeen klo 1400 nautitaan kana-fetasalaatit Hyvinkää-salin yhteydessä olevassa Intermezzo-kahvilassa. Klo 1500 alkaa Hyvinkää-salissa Legendat -revyy. Revyyssä soi niin balladit kuin jykevät klassikot eri vuosikymmeniltä.

Solisteina mm. Teijo Lindström, Rose-Marie Backström, Wallo, Sofia Arasola. Säestys Royal konserttiorkesteri.  Väliajalla nautitaan kahvit mansikkaleivoksen kera.

Esityksen jälkeen kotimatkalle, takaisin Helsingissä n. klo 1800. Matkan hinta on 60 euroa yhdistyksen jäseniltä, muilta 70 euroa. Teemme matkan Inva-bussilla. Ilmoittaudu toimistoon viimeistään 4.9. Ilmoita samalla mahdollinen erikoisruokavalio.