Retket ja virkistys

Ilmoittauduthan kaikkiin tapahtumiin. Koronatilanteen vuoksi osallistujamäärää voidaan joutua rajoittumaan ja tapahtumat voivat peruuntua kokonaan.

Ti 7.9. klo 13.00 Kävelylenkki Pikku-Huopalahdessa

Käynnistetään syksy kotiseutukävelyillä –Reumaliitto mukana Euroopan kulttuuriympäristöpäivillä. Toteutamme teemaa kävelylenkillä Pikku Huopalahden ympäristössä. Voimme valita reitin osallistujien mielenkiinnon mukaan esim. Pikku Huopalahden ympäri tai tutustua alueen ulkokuntosaliin. Kävelyn jälkeen palaamme yhdistyksen toimistolle kahville/virvokkeelle. Kokoonnutaan yhdistyksen toimistolla klo 13.00, josta lähdemme kävelylle. Halukkaat voivat kävelyn jälkeen kokoontua yhdistyksen toimistolle. Tarjolla kahvia/mehua, keksejä tms. Tarjoilua varten ilmoittaudu viimeistään 5.9.

Ma 4.10. klo 16.30 Urheilumuseo

Kokoonnumme klo 16.20 Urheilumuseossa, Olympiastadion Paavo Nurmentie 1. Käynti museon pääoven kautta stadionin Tornipihalta. Opastus alkaa klo 16.30. Lipun 15 € (tai ryhmäkoon täyttyessä ryhmälippu 10 €)/museokortti jokainen maksaa itse. Yhdistys maksaa opastuksen. Opastus kestää 30 minuuttia, jonka jälkeen aikaa omatoimiseen tutustumiseen.

Ilmoittauduthan toimistoon viimeistään 29.9.

Ma 25.10. klo 17.00 Uusien jäsenten ilta

Sinä vuonna 2021 jäseneksi liittynyt, tervetuloa uusien jäsenten iltaan – vaihtamaan ajatuksia, jakamaan kokemuksia ja esittämään ehdotuksia yhdistyksen toimintaan.

Mielellään näkisimme sinut kasvotusten, mutta osallistuminen on mahdollista myös Teams- etäyhteyden kautta. Ilmoittauduthan toimistoon viimeistään 22.10.

La 30.10. klo 12.00–15.00 Reumalasten perheiden virkistyspäivä: soppaa ja jälkiruokaa. Aikuiset ja lapset tervetulleita. Ilmoittautuminen toimistoon viimeistään 22.10. Tapahtumasta lisätietoja lähempänä ajankohtaa!

La 6.11. klo 13.00 Designmuseo

Opastettu tutustuminen Designmuseoon. Kokoonnumme klo 12.50 Designmuseolla, Korkeavuorenkatu 23. Opastus alkaa klo 13.00. Tutustumme oppaan johdolla Intiimin kosketus -näyttelyyn sekä museon kokoelmiin. Intiimin kosketus -näyttely päivittää käsityksemme suomalaisesta vaate- ja asustesuunnittelusta 2020- luvulle.  Lipun 12/10 €/museokortti jokainen maksaa itse. Yhdistys maksaa opastuksen. Opastuksen jälkeen halukkaat voivat kokoontua omakustanteisille kahveille Taito Cafeehen.

Ilmoittauduthan toimistoon viimeistään 28.10. mennessä.

La 11.12. klo 13.00 Laulellen jouluun. Virittäydytään joulun tunnelmaan yhteislaulun merkeissä. Reija Närhi laulaa, laulattaa ja ehkäpä säestääkin. Laulun lomassa nautimme kahvit ja glögit.