Retket ja virkistys

Syksyn sato: teemme yhdessä ruokaa ti 18.9.

Teemme syksyn sadosta yhdessä lounaan. Tule mukaan iloiseen porukkaan ja nauttimaan hyvästä itse tehdystä ruuasta. Ilmoittaudu viimeistään 13.9. Ruokatarvikkeista 5 euron maksu.

Kävelyretki Herttoniemen kartanopuistoon su 23.9.

Lähtö klo 12.30 Herttoniemen kartanon etupihalta (Linnanrakentajantie 12). Tutustumme puistoon ja puihin ja pensaisiin. Retki on helppo, kävelyä n. 1,5 km hiekkatietä, eikä korkeuserot ole merkittäviä. Retki päättyy klo 14.00 mennessä. Halukkaat voivat sen jälkeen mennä kartanomuseon opastetulle tunnin mittaiselle kierrokselle. Sisäänpääsymaksu on 5 euroa. Kulkuyhteydet: Herttoniemen metroasemalta bussit 84,85,86 ja 89, pois Linnanrakentajantien pysäkillä, josta noin 300 metrin kävely kartanolle. Retki toteutetaan yhteistyössä Helsingin Luonnonsuojeluyhdistyksen kanssa. Ei ennakkoilmoittautumista.

Teen terveelliset vaikutukset ma 22.10.

Kokoontuminen klo 17.00 Thehuoneella, Eerikinkatu 10. Maistelemme erilaisia teelaatuja ja samalla kuulemme teen historiasta ja teen terveellisistä vaikutuksista. Illan kesto on n. 2,5 tuntia. Maksu 25 euroa maksetaan suoraan Thehuoneelle paikan pääällä. Ilmoittaudu toimistoon viimeistään 15.10.

Sinebrychoffin taidemuseo to 8.11.

Kokoontuminen klo 12.45 osoitteessa Bulevardi 40. Tutustumme oppaan johdolla näyttelyyn "Tunteet estradilla". Lipun jokainen maksaa itse (10 €/museokortti). Yhdistys maksaa opastuksen. Ilmoittaudu toimistoon viimeistään 1.11.