Retket ja virkistys

Keskiviikko 24.4. klo 13.00

Vapputunnelmaa. Simaa ja munkkeja. Timo Hietanen laulaa ja laulattaa.

Lauantai 11.5. klo 13.00

näytelmä Yhtä matkaa Kansallisteatterissa

Vanha nainen (Seela Sella) ja keski-ikäinen mies (Puntti Valtonen) kohtaavat junassa. Toinen haluaa keskustella, toinen on torjuva. Pitkän matkan mittaan ennakkoluulot haihtuvat ja vastarinta murenee. Lipun hinta 32 euroa. Varaathan lippusi toimistosta viimeistään 8.4.

Keskiviikko 22.5. luontokävelyretki Mätäjoen maisemissa

Lähtö klo 17.30 Kanneltalon edestä Sitratorilta, 100 m Kannelmäen asemalta lounaaseen Helsingistä tullessa. Opastetulla retkellä kävelemme Kartanohaan lammen kautta Mätäjoen vieressä kulkevaa polkua Malminkartanoon, jonne retken helppo osuus päättyy klo 20 mennessä. Jos on halukkaita, voimme jatkaa kiipeämistä Malminkartanon huipulle tai kävelemällä Mätäjoen vartta pitkin Vantaan puolelle Myyrmäkeen. Varusteet sään mukaaan ja eväät tai ainakin vesipullo. Tule hyvissä ajoin ennen lähtöaikaa, jos haluat käyttää Kanneltalon palveluja hyväksesi. Paikalla mm. kahvila.

Kulkuyhteydet: P-juna Helsingin suunnasta ja I-juna Vantaa-Helsinki suunnasta. Bussit 41, 42, 43 ja 56. Retki on vapaa kaikille eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Järjestäjät: Helsingin Luonnonsuojeluyhdistys ja Helsingin Reumayhdistys.