Retket ja virkistys

Kirka-musikaali Hetki lyö Finlandiatalossa 3.10. klo 19.00 (Mannerheimintie 13 e)

Musikaali on matka Kirkan vanavedessä 60-luvulta lähtien aina 2000-luvulle asti. Musikaalin aikana kuullaan suuri joukko ikimuistoisia kappaleita, kuten Hetki lyö, Hengaillaan, Surun pyyhit silmistäni. Kirkaa esittää Ilari Hämäläinen, joka on tuttu mm. Voice of Finland -kisasta. Musikaalissa nähdään Kirkan lisäksi myös muita kevyen musiikin tähtiä, kuten Danny ja Katri Helena.

Lipun hinta on 43 euroa. Varaathan lippusi toimistosta viimeistään 2.9. , liput postitetaan osallistujille maksun jälkeen. Maksu yhdistyksen pankkitilille FI19 1024 3000 303150 viitteellä 60600. Muistathan varata paikkasi ENNEN maksua.

Amos Rex: Egyptin loisto 29.10. klo 13.00 (Mannerheimintie 22-24)

Tutustumme oppaan johdolla näyttelyyn, joka pohjautuu Italian Torinossa toimivan Museo Egizion kokoelmaan, joka on yksi tärkeimmistä muinaisen Egyptin taiteen ja kulttuurin kokoelmista Egyptin ulkopuolella.

Näyttelyssä on yli 500 esinettä Museo Egiziosta kertomassa Egyptin korkeakulttuurista sen pitkän historian varrelta aina sivilisaation ensivaiheista Ptolemaiosten valtakauteen.

HUOM: kokoontuminen 12.50. Lipun (15/12/museokortti) jokainen maksaa itse paikan päällä. Yhdistys maksaa opastuksen.  Ilmoittautuminen toimistoon viimeistään 22.10.

Keskuskirjasto Oodiin opastus 19.11. klo 13.00

Kokoonnumme klo 12.50 Oodin 1. kerroksen Infon tuntumassa (Töölönlahdenkatu 4). Siitä alkaa opastus klo 13.00. Tunnin aikana kuulemme rakennuksesta, sen toiminnoista, arkkitehtuurista ja yleisesti kirjastolaitoksesta. Osallistujille maksuton, yhdistys maksaa opastuksen. Ilmoittauduthan toimistoon viimeistään 12.11.

Joulumyyjäiset 28.11. klo 12-14 yhdistyksen tiloissa

Myynnissä käsitöitä (mm. villasukkia, lapasia), jouluun liittyviä koristeita ym.ym.

Myyjäisten aikana myös kahvio, jossa voit nauttia joulupuurosta, kahvista ja jouluisista leivonnaisista. Pieni erä myös kotiin myytäviä tuotteita.