Kaipaatko jotain uutta? Uskallatko innostua? Tule mukaan Reumatroppiin!

Reumatropissa etsitään ja kokeillaan oman hyvinvoinnin aineksia eli ”troppeja” yhdessä muiden kanssa ja itsenäisesti. Teemoja ovat mm. kulttuurin eri muodot, liikunta, luonto ja arjen hyvät valinnat, kuten uni ja ravitsemus. Ryhmäläiset tapaavat noin viikoittain pääasiassa kasvokkain.  Ryhmää ohjaavat Reumaliiton kouluttamat vertaisohjaajat.

Kenelle? Reuma- ja tule-sairaille, jotka kaipaavat uudenlaista vertaistuellista toimintaa elämäänsä.

Missä ja Milloin? Ryhmä aloittaa torstaina 3.3.2022 klo 15.00  kokoontumisella Helsingin Reumayhdistyksen tiloissa, Korppaanmäentie 6.

Tämän jälkeen kokoonnumme torstaisin klo 15.00 - n.16.30, yhteensä noin 8-10 kertaa. Tapaamisviikot sovitaan ensimmäisellä kerralla. Tapaamme yhdistyksen tiloissa mutta myös ryhmää kiinnostavissa paikoissa ympäri Helsinkiä.

Mitä? Ryhmä käsittelee vaihtuvia viikkoteemoja ja kotona tehtyjen tehtävien tuloksia sekä niistä nousseita ajatuksia ja tunnelmia.

Mihin ilmoittaudun? Ryhmän vetäjinä toimivat Anna-Kaarina Kairamo ja Minna Kivilahti.

Ilmoittautumiset Anna-Kaarinalle, puh. 050 560 5315, sähköposti: ak.kairamo (a) gmail.com

Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan uudenlaista vertaistoimintaa!